Martin's 23 ting.

mandag den 21. maj 2007

Last.FM -VS- Blogmusik.net -- Dejlig Musik :D

Masser af dejlig musik derinde.

Jeg må sige jeg er mest imponeret over Blogmusik's opbygning, men udvalget er LANGT større på Last.FM.

Så det er en tough one.

Hvis det kun var til at lytte til musik på, så vil Blogmusik være langt at foretrække lige så snart deres antal numre når op i nærheden af last.fm, men til webintegration ville jeg nok vælge last.fm.

Anyways, en lille musikafspiller...ting fra last.fm :/


Etiketter: ,

posted by Martin Jørgensen at 11:17

1 Comments:

Begge tjenester er ret cool, synes jeg. Dog har Last.fm lidt flere fede sociale funktioner, bl.a. til anbefaling af musik m.m. på baggrund af, hvad man har hørt i iTunes. Det er fedt.

På den anden side kan jeg godt lide at Blogmusik giver sådan et lidt 'lightweight' indtryk...

21. maj 2007 kl. 21.43  

Send en kommentar

<< Home