Martin's 23 ting.

mandag den 11. juni 2007

Wiki?, Hvad?, Hvorfor?

En Wiki er jo et dejligt sted at starte hvis man mangler en vejledning til et eller andet, men det er sådan set også et af de få steder jeg kan se at det kommer til sin ret.

Det er et dejligt, nemt, "offentligt" tilgængeligt samlingspunkt for hvad man skal gøre, og hvorfor.

Jeg har især haft held med at finde guides til nogle af de spil jeg spiller på diverse wiki-sider.

Så Wiki´er er ualmindeligt rare at have, ville jeg have en selv? Altså en seriøs en... Måske.. hvis jeg en dag føler at jeg har en vejledning eller epokegørende, nytænkende løsning på et gammelt eller nyt problem, eller bare en ny måde at gøre ting på.

Jeg har lavet en lille hurtig Wiki, men mest for at sidde og kigge funktionerne lidt igennem, for lige nu, har jeg ikke den almægtige løsning på "Livet, Universet og alting". ;)

http://bunnies.pbwiki.com/

Etiketter: ,

posted by Martin Jørgensen at 10:48

0 Comments:

Send en kommentar

<< Home