Martin's 23 ting.

mandag den 25. juni 2007

Podcasts

Ganske fortrinligt, især for ordblinde og blinde ville jeg kunne forestille mig.

Personligt foretrækker jeg nu at læse det selv, hvis jeg ikke kan få det video, da jeg på den måde selv kan bestemme tempoet, eller hvis jeg skulle have fundet det på video se det, så jeg kan få billeder til at bestemme hvordan andre havde forestillet sig at teksten skulle se ud i levende live, så man ikke kun ser på det fra sin egen side.

Alt i alt, er det dog en fremragende måde ligesom rss feeds at sammensætte sin egen "avis".

Etiketter: ,

posted by Martin Jørgensen at 08:11

2 Comments:

Podcasts er nu fede, hvis man har en iPod og en lang køretur til og fra arbejde hver dag.

Jeg får bl.a. tid til at høre P1's Harddisken på den måde. Super.

25. juni 2007 kl. 22.29  

Jeg bruger køreturen på at skråle med på diverse sange ;)

26. juni 2007 kl. 09.04  

Send en kommentar

<< Home